Här är Vänsterpartiet Mölndals propa-gandacykel, en elcykel

2016-12-13

Vi försöker vara ute på lördagar, nu senast den 10 dec i Mölndals centrum, säger ordf. för V Mölndal Lars Selin. Alberts Torg är vanligast, men vi ska pröva andra ställen i kommunen. Lindome, Kållered till exempel. Vi passar på att bjuda på kaffe eller, som på bilden, glögg. Något som är bra med cykel är att inte behövs tillstånd till att ställa upp den. Så det går att göra utmärkt att göra spontan aktioner.

_______________________________________________________________________________

Här är Vänsterpartiet Mölndals propagandacykel, eller vad man kan kalla den. Den tar vi ut då det ska spridas information om partiet och vår politik.

Vi passar på att bjuda på kaffe eller, som på bilden, glögg.

Något som är bra med cykeln är att det inte behövs tillstånd till att ställa upp den. Så det går utmärkt att göra spontana aktioner. Det är bara att köra..

Det är en elcykel, så den är både lätt och kul att trampa iväg med.

Vi försöker vara ute på lördagar. Alberts Torg är vanligast, men vi ska pröva andra ställen i kommunen. Lindome, Kållered till exempel. Visst man träffar folk och snackar om det politiska livet, som alltid är intressant och tar sig en kopp kaffe eller glögg.

På bilden ser vi Mikael Sjöberg, Stina Roempke och Ana Maria Stuparich.

Ansvarig utgivare Vänsterpartiet Mölndal 2000-2016 Copyright © Webmaster 0703-504981.